Om samarbejdet med kunden

Det må være ret unikt, når man som leverandør inviteres med til et 25 års jubilæum for en medarbejder hos en kunde. Det er ikke desto mindre tilfældet i forholdet mellem kunden og Uni-El, et forhold vi hos Uni-El værner meget om.

Gennem mere end 25 år har vi været en del af succesen inden for personliftenes Rolls Royce. Hos Uni-El har vi i en generation designet, projekteret, samlet og leveret styringer til verdens bedste personlifte, og vi arbejder meget tæt sammen med folkene hos kunden for hele tiden at videreudvikle styringerne.

En af styrkerne ved samarbejdet er den fælles forståelse for, at vi er i samme båd. Bedre styringer giver bedre - og dermed konkurrencedygtigere - lifte. Nøgleordet er integritet. Montørerne, der samler liftstyringerne, er alle kollegaer med en lang historie hos Uni-El. Det er den måde vi gerne vil arbejde på. Medarbejdere, der kender kundens styringer indgående, og lige så vigtigt, også kender kunden.

Kunden producerer mange forskellige typer lifte til mange forskellige formål. Når f.eks. brandvæsenet skal bruge specialdesignede lifte, står vore teknikere klar og designer styringen efter de specifikationer, liften er solgt med. De har stor fokus på sikkerhed og brugervenlighed; begge dele gør sig naturligvis også gældende for styringerne. De skal være nemme at betjene, og der skal være 100% styr på sikkerheden.

Lange relationer til både leverandører og kunder har førsteprioritet hos Uni-El, og vi er meget stolte af og ydmyge over for opgaven hele tiden at levere mere, end man forventer.

Morten Frank Mogensen / UNI-EL A/S